Bilder från senaste mecktillfället

Jag var uppe vid bilen för några veckor sedan för att rycka ut större delen av inredningen för att få mig en uppfattning om skicket på golvet i bilen. Jag blev faktiskt ganska positivt överraskad. Golvet var, i mina ögon, i mycket bra skick (bortsett från ett hål som jag och svärfar orsakade)!

Jag låter som vanligt bilderna tala för sig själva :)


Såhär snygg är bilen utan skärmar och inredning :)


Bilen snett framifrån, höger fram. Lite svetsjobb här. Visst ser han ledsen ut? :(


Sad, sad car.


Här var det tomt! Bortsett från den svarta "smutsen" (vilken egentligen är klister från ljudisoleringsmattorna) så ser det riktigt fint ut!


Här ska baksätet sitta egentligen. Ser bra ut här med! :)


Finns några små tendenser till sämre skick precis under pedalerna till vänster. Dock inget farligt än, så det blir till att rostskydda där vid nästa besök :)


Här uppe till höger har golvplattan gett med sig. Skära loss och svetsa fräsch plåt!

-------------------------------------------------

Så ser det alltså ut för tillfället. Nästa steg blir att insförskaffa mig en svets, och sen blir det till att svetsa, svetsa, svetsa :)

Det var allt för nu!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0