Lägesuppdatering

Så, det har stått stilla ett tag nu på meck-fronten. Anledningarna är många, men framförallt så saknar jag just nu en svets, vilken jag mer eller mindre måste ha för att arbeta vidare.

MEN, jag har ett par navkapslar på ingång från vårt kära grannland Norge. Så projektet går framåt, om än i snigelfart :) Finns visst SAAB-fantaster lite överallt i världen. Det glädjer mig :)

Tänkta också passa på att tipsa om Östgöta Saabklubbs årliga Saabmarknad i Norrköping som kommer att äga rum fösta helgen i September, dvs Söndagen den 4 September, och dit är man välkommen redan på lördagseftermiddagen om man vill för trevlig samvaro och grillning. Annars är det söndagen som gäller för marknaden. Fina SAAB:ar kommer att kunna skådas, men framförallt, mycket reservdelar kommer att finnas till salu :)

OBS!!!!
Nytt för i år är att marknaden är flyttad till Kråkvilan i Norrköping.

Info finns här också: http://www.ostgotasaabklubb.com/calendar.php

Det var allt för nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0